Heeft u een bericht, algemene vraag of een opmerking?

Voel u vrij om te reageren in ons gastenboek.

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 100.28.132.102 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
126 berichten.
C. Taribuka C. Taribuka schreef op 26 oktober 2022
Hallo allemaal ik heb een composiet lpg gasfles gekocht en zelf ingebouwd eigenaar heeft hem gratis nagekeken waar ik blij mee was top bedrijf
J van 't Oor J van 't Oor schreef op 12 oktober 2022
Vandaag hier info gevraagd omdat ik mijn gasfornuis die op butaagas kan te koppelen in mijn stacaravan heb hier goede hulp gekregen straks hopelijk aansluiten . En dan weer bakken en koken op m'n nieuwe fornuis
Meilom Hoedemaker Meilom Hoedemaker schreef op 11 oktober 2022
Heb 06-oktober een RV Bottle gasfles hervulbaar 26,5ltr met een NL vulnippel besteld en 11-oktober al ontvangen. De fles is compleet en snel geleverd en is een geweldige gasfles ben er ontzettend blij mee multiflame bedankt voor de goed en perfecte service. M.vr.gr. M.Hoedemaker.
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste M. Hoedemaker, Bedankt voor de leuke reactie. Laat ik even toelichten dat door de hoge vraag de flessen in backorder stonden op 6 okt. vandaar 5 dagen levering. Normaal proberen we binnen een dag te verzenden wanneer het op voorraad is. Heel veel plezier ermee gewenst. Met vriendelijke groet, Chris - MultiFlame
Peter Crama Peter Crama schreef op 9 oktober 2022
Goedemorgen, Hoelang heeft u de camper nodig om de LPG in te bouwen? Gr.Peter
Beheerdersantwoord van: MultiFlame
Hallo, Inbouw is meestal om 9 uur hier en voor de lunch weer op pad. Ligt er ook een beetje aan of er extra wensen zijn met aansluitingen enz maar meestal lukt dit prima. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame
Noy Noy schreef op 8 oktober 2022
Kachel gekocht prima serves van Multi Flame NIETS op aan te merken !
Beheerdersantwoord van: Chris v. Asperen
Hallo Noy, Fijn om te horen. Heel veel plezier met de kachel gewenst. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame
Pijl Pijl schreef op 29 september 2022
Hallo ik Ben op zoek naar een sproeier. Voor mijn kachel. Well straler. Van aardgas naar propaan
Beheerdersantwoord:
Goedemorgen, Helaas hebben wij daar geen vervangende sproeiers voor. Met vriendelijke groet, Kind regards, Laurens Buiting
Van kets Van kets schreef op 13 september 2022
Geachte Hoeveel verzending kosten moet ik er bij rekenen als ik iets bestel en moet ik eerst een account aan maken ? Met vriendelijke groeten Dirk van kets
Beheerdersantwoord:
Beste Dirk, Voor Nederland zijn de verzendkosten € 6,95 (met uitzondering van de Wadden eilanden) en vanaf € 200,- gratis. Voor België is dit € 9,95 en vanaf € 250,- gratis. Een account aanmaken is niet noodzakelijk. Met vriendelijke groet, Team MultiFlame
P.M. Oisterwijk P.M. Oisterwijk schreef op 19 oktober 2021
19 oct 2021 Provence kacheltje ontvangen. DHL stond rond 12.00 voor de deur en kacheltje staat op dit moment in de garage te branden om het nieuw geurtje er af te halen. Brandt prima op LPG.
M. Kurk M. Kurk schreef op 22 maart 2021
Hartelijk dank voor het goede advies nadat ik een verkeerde gasslangen had besteld. Heb gebeld en kreeg van de medewerker Chris vriendelijk En juist advies. Het omruilen was totaal geen probleem. Prima service.
P.dols P.dols schreef op 17 maart 2021
Top service, en snelle levering, niets is te veel, en Chris denkt met je mee, een absolute aanrader!
D. Vandoninck D. Vandoninck schreef op 16 maart 2021
Ik had een mobiel gasvuurtje besteld gehad. Levering en na service was voor mij top.
peter v a peter v a schreef op 14 maart 2021
12-3-20 21 2 hervulbare gasflessen gekocht en opgehaald en zelf terplekke geplaatst in de camper eigenaar was erg attent en perste het geheel af op lekkage dikke pluim voor multiflame kom hier zeker terug
Dennis Huisman Dennis Huisman schreef op 26 februari 2021
Wij hebben de mobiele provence potkachel aangeschaft. Hadden we deze maar voor het stook seizoen aangeschaft!! In 1 woord fantastisch! Ook werd er direct gereageerd op mijn whatsapp om mij te bellen ivm wat vragen over de potkachel. Bedankt Chris
Carla Carla schreef op 28 januari 2021
Mijn excuses voor de beoordeling die ik heb gegeven...deze was negatief in jullie ogen...was niet zo bedoeld....mijn bestell ijng was verlaat en het bedrijf heeft dit keurig medegedeeld....ik kreeg echter wel de vraag of ik wilde reageren op mijn ervaring met multiflame....zou een tip kunnen zijn om mensen die nog geen levering binnen hebben deze nog niet te benaderen voor feedback
A Martens A Martens schreef op 19 november 2020
Hallo ik heb vandaag mijn rookoven Mustang binnen gekregen. Van wegen de Corona moest ik wel even geduld maar nu heb ik hem . Ziet er geweldig uit netjes alles erbij. Bij deze een groot compliment voor jullie. Heb nu nog een vraag ,ik ben echt voor het eerst aan het roken . De beschrijving vond ik wat mager mijn vraag is hoe de lekbakje rooster enz te gebruiken en de eerste keer gewoon opwarmen of meteen mot erin. Misschien nog wat tips of een paar simpele recepten kan ik verder gaan met mijn rookoven. Bedankt alvast voor de aandacht van mijn bericht. Toon
Henk Peters Henk Peters schreef op 16 oktober 2020
Sinds 1 dag in gebruik en ondanks een volle gas fles stopt de kachel nu telkens. Ik moet ook lang de knop ingedrukt houden eer ik hem los kan laten en dan zelf blijft branden. Nu stopt de kachel dus en hoor je ook het gas hard en ploffend.
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Henk, Wat vervelend om te vernemen. U kan het beste even telefonisch contact met ons opnemen zodat wij even wat stappen met u kunnen doornemen en zo kunnen bepalen wat er aan de hand is en kunnen oplossen. Wij zijn bereikbaar tijds openingstijden op nummer: 0570-526651 Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame
strubbe strubbe schreef op 28 september 2020
ik heb een rolkachel infrarood gekocht bij jullie butaan gas met juiste veilegheid ontspanner laten plaatsen van instalateur werkt niet waakvlam werkt niet hoe moet ik dat terug sturen dank u
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Strubbe, Zou u telefonisch contact met ons kunnen opnemen? Wij kunnen dan even wat dingen door bespreken om te testen, mocht het dan niet willen dan gaan wij het uiteraard voor u nakijken. Wij zijn bereikbaar op nummer: 0031-570526651 Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl
Renaat Renaat schreef op 3 september 2020
Na enige tijd bbq rooster perfect ontvangen,zeeeer goed verpakt in de doos,zoals het hoort,de rooster passen perfect op mijn bbq,super. Alvast bedankt ,top
Jan Meijer Jan Meijer schreef op 16 augustus 2020
Voor onze nieuwe camper zouden wij LPG willen laten installeren, maar ik zie een probleem bij de stalling, ik moet het gas uit de auto verwijderen. Is dat gemakkelijk te doen of is dat ingewikkeld? Groet Jan.
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Jan, Voor lpg flessen is het soms niet nodig om eruit te halen omdat deze beschikken over een overdrukventiel. De lpg gasfles kan hierdoor niet exploderen. Dit zou u nog kunnen overleggen bij de stalling. Wanneer u dit echter wel moet kunnen wij een snelkoppeling plaatsen op de vulslang welke eenvoudig en zonder gaslekkage los gekoppeld kan worden. Hierna is de fles los en kan hij uit de wagen. De kosten voor de snelkoppeling zijn afhankelijk van de wensen maar zullen rond de 45 euro zijn. Graag verneem ik of wij u hiermee mogen helpen. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl
Jan Jan schreef op 13 augustus 2020
Op mijn verzoek heeft multiflame een incourante maat gasslang met wartels gemaakt. Supersnel en super goed. Dank je wel.