Heeft u een bericht, algemene vraag of een opmerking?

Voel u vrij om te reageren in ons gastenboek.

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.236.35.159 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
71 berichten.
Henk Peters Henk Peters heeft geschreven op 16 oktober 2020:
Sinds 1 dag in gebruik en ondanks een volle gas fles stopt de kachel nu telkens. Ik moet ook lang de knop ingedrukt houden eer ik hem los kan laten en dan zelf blijft branden. Nu stopt de kachel dus en hoor je ook het gas hard en ploffend.
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Henk, Wat vervelend om te vernemen. U kan het beste even telefonisch contact met ons opnemen zodat wij even wat stappen met u kunnen doornemen en zo kunnen bepalen wat er aan de hand is en kunnen oplossen. Wij zijn bereikbaar tijds openingstijden op nummer: 0570-526651 Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame
strubbe strubbe heeft geschreven op 28 september 2020:
ik heb een rolkachel infrarood gekocht bij jullie butaan gas met juiste veilegheid ontspanner laten plaatsen van instalateur werkt niet waakvlam werkt niet hoe moet ik dat terug sturen dank u
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Strubbe, Zou u telefonisch contact met ons kunnen opnemen? Wij kunnen dan even wat dingen door bespreken om te testen, mocht het dan niet willen dan gaan wij het uiteraard voor u nakijken. Wij zijn bereikbaar op nummer: 0031-570526651 Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl
Renaat Renaat heeft geschreven op 3 september 2020:
Na enige tijd bbq rooster perfect ontvangen,zeeeer goed verpakt in de doos,zoals het hoort,de rooster passen perfect op mijn bbq,super. Alvast bedankt ,top
Jan Meijer Jan Meijer heeft geschreven op 16 augustus 2020:
Voor onze nieuwe camper zouden wij LPG willen laten installeren, maar ik zie een probleem bij de stalling, ik moet het gas uit de auto verwijderen. Is dat gemakkelijk te doen of is dat ingewikkeld? Groet Jan.
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Jan, Voor lpg flessen is het soms niet nodig om eruit te halen omdat deze beschikken over een overdrukventiel. De lpg gasfles kan hierdoor niet exploderen. Dit zou u nog kunnen overleggen bij de stalling. Wanneer u dit echter wel moet kunnen wij een snelkoppeling plaatsen op de vulslang welke eenvoudig en zonder gaslekkage los gekoppeld kan worden. Hierna is de fles los en kan hij uit de wagen. De kosten voor de snelkoppeling zijn afhankelijk van de wensen maar zullen rond de 45 euro zijn. Graag verneem ik of wij u hiermee mogen helpen. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl
Jan Jan heeft geschreven op 13 augustus 2020:
Op mijn verzoek heeft multiflame een incourante maat gasslang met wartels gemaakt. Supersnel en super goed. Dank je wel.
Renaat Renaat heeft geschreven op 11 augustus 2020:
Na mail heb ik verder informatie gekregen ivb mijn bestelling omdat er artikelen niet op voorraad waren,ik werd daarvoor verder ingelicht telefonisch en via mail,vind ik goed,zo werd ik alles goed op de hoogte gehouden. Ik heb ondertussen al deel toegestuurd en deze waren goed verpakt!
A Martens A Martens heeft geschreven op 8 augustus 2020:
Hallo Even een vraag over mijn bestelling heeft U al enig idee wanneer de elektrische stook oven binnenkomst. Vriendelijk groet Toon
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Toon, U kan het beste ons rechtstreeks benaderen voor vragen over de levering. Zoals ook hieronder vermeld: Wij verwachten deze in Sept. binnen te krijgen en zullen dan direct uw order verzenden. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl
Cassiman Gert Cassiman Gert heeft geschreven op 26 juli 2020:
Is het correct dat ik een lege gasbiddon heb gekregen? Is dat normaal?
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Cassiman Gert, De LPG gasflessen worden altijd leeg opgeslagen en verzonden. Deze mag ook niet verzonden worden als deze is gevuld. U kan deze na het vullen gebruiken voor uw kachel. Heel erg veel plezier ermee gewenst. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl
Alexander van Dorp Alexander van Dorp heeft geschreven op 25 juli 2020:
Mustang elektrische rookoven. Ik krijg met de mustang houtsnippers geen rook ontwikkeling bij een temp van 65 graden. Als ik dan koud wil gaan roken bij een temp van 25 graden dan lukt dat al helemaal niet. Graag tips om toch rookontwikkeling te krijgen. Toch mot gebruiken?
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste Alexander van Dorp, Op een lage temperatuur zullen de snippers niet warm genoeg worden om te roken. Op lage temperatuur roken kan echt alleen met het gebruik van rook mot. Ik hoop dat het zo lukt en u heerlijke gerechten mag gaan maken 😀 Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl
A Martens A Martens heeft geschreven op 24 juli 2020:
Goedemiddag Heb net een rookoven besteld en begreep dat u ze in voorraad had, en nu stuurden u een mail dat het een nabestelling word. Dat valt heeeel erg tegen want het was een cadeau voor mijn zoon. Hopelijk krijgt u hem snel binnen ,als u wat weet graag antwoord
Beheerdersantwoord van: Chris | MultiFlame.nl
Beste A. Martens, Zoals aangegeven staat dit model als: beschikbaar via nabestelling. Ook de levertijd was aangeven dat het in bestelling staat. Wij verwachten deze in Sept. binnen te krijgen en zullen dan direct uw order verzenden. Alvast veel plezier ermee gewenst. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame
poelmans poelmans heeft geschreven op 8 juli 2020:
hebt u de regelkraan gascomfoor ook nog met 2 kraantjes want onze jeugdvereniging heeft deze nog?
Beheerdersantwoord van: Laurens Buiting
Beste Poelmans, Wij hebben deze branders nooit in het assortiment gehad en hebben helaas ook geen onderdelen hiervoor. Met vriendelijke groet, Chris - MultiFlame
Finne Finne heeft geschreven op 5 juli 2020:
Vorige vrijdag een bestelling geplaatst. Er komt geen enkele bevestiging. Is dat normaal?
Beheerdersantwoord van: Laurens Buiting
Beste Therese Finne, Vermoedelijk is deze in uw ongewenste map terecht gekomen, dit gebeurd wel eens bij Hotmail adressen. Met vriendelijke groet, MultiFlame.nl
Nick Seys Nick Seys heeft geschreven op 18 juni 2020:
Ik heb geen probleem met de producten die vertraagd zijn maar mijn rookoven wil ik wel sneller zien hoor vriendelijke groeten seys nick
Beheerdersantwoord van: Laurens Buiting
Beste Seys Nick, Wij verwachten de order vandaag of morgen compleet uit te kunnen leveren. Alvast veel plezier ermee gewenst. Met vriendelijke groet, Chris van Asperen
Steven Lambrechts Steven Lambrechts heeft geschreven op 16 juni 2020:
Door het coronagebeuren en de daaropvolgende drukte, even langer moeten wachten. Doch steeds correct op de hoogte gehouden van de situaie van mijn bestelling. Dit is een voorbeeld van een professioneel bedrijf. top service
Fred Salari Fred Salari heeft geschreven op 10 juni 2020:
Voor een vuurtafel project hebben we twee complete brandersets besteld. Volgens afspraak op tijd geleverd. Uiteraard heeft ieder project zijn unieke uitdagingen, maar met ruggespraak met multiflame een perfect resultaat weten te bereiken. 10 punten team multiflame. p.s. jammer dat we geen foto in het gastenboek kunnen zetten.
Robert Kuik Robert Kuik heeft geschreven op 9 juni 2020:
Ik ben weer uitstekend geholpen bij multiflame, uitmuntende service en waardevolle tips en uitleg over installatie van buitenvulling lpg fles! Zo zouden er meer bedrijven moeten zijn 10 punten !!! Robert Kuik Baarlo
a.visser a.visser heeft geschreven op 23 mei 2020:
Ik had graag een wokbrander gekocht maar wilde eerst kijken of het inderdaad aan mijn verwachtingen zal voldoen. Helaas bent U gesloten i.v.m. corona. Heeft U een indicatie wanneer U open gaat?
Beheerdersantwoord van: Laurens Buiting
Beste A. Visser, Wij krijgen bezoekers uit het gehele land en o.a. België en Duitsland. Hierdoor hebben wij tot op dit moment nog geen definitieve beslissing genomen en bekijken wij dit per week. U kunt op de contact pagina kijken of er wijzigingen zijn in onze openingstijden. Als wij u bijvoorbeeld telefonisch of per mail of Whatsapp kunnen helpen bij uw keuze vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Laurens - MultiFlame.nl
Reinilde Vannerem Reinilde Vannerem heeft geschreven op 21 mei 2020:
Ik heb vandaag een bestelling geplaatst, wanneer ( welke dag en uur) kan ik deze thuis verwachten of wordt je nog op de hoogte gebracht van de leveringsdatum en uur?
Beheerdersantwoord van: Laurens Buiting
Beste Reinilde Vannerem, Wij zullen vandaag de bestelling verwerken (Gisteren gesloten i.v.m. Hemelvaart). Zodra wij hem aanbieden ontvangt u een tracktrace email waarmee u het pakket kan volgen. Alvast veel plezier ermee gewenst. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl
Paul de Meijer Paul de Meijer heeft geschreven op 12 mei 2020:
Op vrijdagmiddag 10-5-2020 verschillende onderdelen besteld voor mijn Joe"s Barbecu Smoker. Tot mijn vreugde zijn de artikelen op dinsdagmorgen 14-05-2020 door DHL uitstekend verpakt en conform bestelling afgeleverd. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben dat alle onderdelen uit voorraad konden worden geleverd en met de snelle afhandeling.
Mandy Rast Mandy Rast heeft geschreven op 4 mei 2020:
Hallo, Ik zou graag willen weten wanneer mijn besteld product geleverd word. Zit nu al bijna twee weken te wachtten. Groetjes
Beheerdersantwoord van: Laurens Buiting
Beste Mandy Rast, Wij hebben deze vanmorgen binnen gekregen. Deze is gelijk verpakt en gaat hier vandaag weg. Het zijn even rare tijden en wij ervaren helaas veel vertragingen vanaf leveranciers, onze excuses hiervoor. Alvast veel plezier met uw nieuwe kookstel. Met vriendelijke groet, MultiFlame.nl